1510

Eu sunt perfecta . Chiar sunt . Perfecta de medicament cand tu ai fi pacientul ce nu crede in efectul placebo . Mi - ai zis ca inca iti mai persista jocuri pe retina , in urechi si pe buze . Nu - i rau . . . dar ai uitat de gat . Stii ca nu ai voie sa imi iei nici nordul , nici sudul . Nu ai voie nici sa le inversezi . Ai voie in schimb sa dormi cat vrei tu . Eu ? Si eu am voie , dar cu tine nu mai dorm niciodata Vreau sa stau sa te privesc dormind . Delicios . Poate orgasmic . Privindu - te , te rasfoiesc , te citesc , incepand chiar de la maini . Apropo , au fost momente in care tineai pumnul stang foarte strans . Detensioneaza - te , prietene . Pe mine ma vei gasi adesea in dreapta , ca sa pot pleca mai rapid si fara zgomot . Intr - o buna dimineata , imi voi permite sa mi te asimilez . Vom fi amandoi acolo , intr - un Noi unitar . Ai mare grija de tine . Sunt egoista , stiu ,dar contam.Simultan , nu alternativ . De aici , din exterior , in timp ce te rasfoiesc , se simte o atmosfera oribila . Nu mai imi place . Poate pentru ca atitudinea empatica imi lipseste . Dar iti zic eu . . . e invers . Si nu ai nici simtul comparatiei . Iar ce nu vezi , ce nu vrei sa vezi , ce nu poti sa vezi si ce nu te las sa vezi . . . nu mai amplifica si simplifica . Insa nu vreau nici sa treci mai departe . Acum dormi , dragul meu ! Eu raman sa citesc . Eu nu am atitudine cliseica . Tu nu ai atitudine empatica . E totul ok ? Te simti ok cu mine ?