salvati acum .

e clar ca daca nu e clar de la inceput , nu va fi nici difuz . ma simt acum ca un pahar gol . fie il uiti pe raft pana prinde praf , fie ai asa multa grija de el si il speli asa de des pana il spargi scapandu - l in chiuveta . culegi cioburile , te uiti in ele si ma vezi . si uiti . . . si vezi si dincolo de cioburi . mi - e un dor nebun acum sa mai fiu amortita pe un fotoliu , sa imi mai cada niste scrum poate pe haine , poate pe niste pagini albe , poate pe o carte citita si rascitita si ascultand " Sur le fil " . tu , copil frumos , trebuia sa ramai mereu acelasi ! sa fii imbatat de culori trantite aleatoriu pe o bucata de perete , sa fii imbatat de ploile din timpul verii . si nu , ploaia nu te spala , prostule . sa simti lipsa topaielii in balta ce se forma in curte , in fata garajului . acum , mare fiind , dai ochii peste cap cand ploua , calci intr - o balta sau te stropeste o masina . trebuia sa ramai acelasi copil care se indragostea din senin pe strada , fara sa ai habar de cine . iti placeau mai ales aia care stateau pe banca si asteptau . imi iau o pauza , o ciocolata alba cu zmeura si fug dupa ce am lasat eu sa plece . acum , tot ce am eu nevoie are dimensiunea unei taste si tot ce trebuie sa fac eu e sa imi inchid ochii . culori , multe culori . da - mi voie sa le absorb si sa le musc . inca mai am obsesia de a ma uita la oameni cum isi leaga sireturile , isi prind parul si cum scriu . unde sunt eu acum , se vad putine lumini . lucrul asta mascheaza fix ce e mai frumos la ei : buze , ochi si papuci . impresii multe , destainuiri putine . bucati de atingeri si replici transmise cu o voce ridicata . ma intorc in mediul meu , unde toti se cred suverani . ii stiu . dupa fesuri si tenisi . mai erau pe acolo niste pareri de rau , laude pentru invatarea unor limbi straine din simpla curiozitate , ridicarea in slavi a chinezilor , energizantul de care ai preferat sa te lipsesti , inlocuindu - l cu 2 -3 mm de dunhill . abandonarea teritoriului . un taxi pana in centru . un refuz . o acceptare a refuzului . o urare de final : " eu am plecat . sa fii cuminte ! " . efectiv , as musca din imaginea aia in care stau eu in timpul amiezii cu ochii inchisi , cu cearsaful pana la gat , cu casti in urechi si cu prajitura de morcov pe noptiera . traieste - ma !

conclusion : i think i ' m not so heavy . i have no boots . i have no heels . converse generation , my old friend .

Eskmo - Cloudlight